Tuesday, January 26, 2010

Kisah Kawanbaik ku Rin-Chan~~ (^_^)~~


saya ada kawanbaik bernama Rinni Utamy Binti Mustafa.kite suka sangat ngan rinni....kite kawan ngan rinni dari kecik sampai dah besar x pisah pisah...walaupun penah bergado byk kali tapi pasti ada perasaan nak kawan balik.masa kite darjah 2 kite asik asik pandang rinni sebab kite tengok perangai dia sama ngan kite.kite teringin sangat nak kawan ngan dia masatu masa kecik kecik.Rinni masa dia kecik kecik gangster Fuh.geng geng dia smua x berapa suka ngan kite x tau nape...geng geng dia suka panggil kite bodoh.Oh ye lupa...geng geng rinni tak suka budak x banyak cakap...masa kite kecik kecik kite pendiam tu la x suka ngan kite tu...Dulu Rinni jadi Hero kite wakakaka...masatu dulu...kite tgh nak balik...ada datang laki minta duit 50sen masa sekolah rendah dulu.laki tu kata dia nak 50sen nak buat magic kat depan mata kite...bila kite bagi duit 50sen kat laki tu..dia x buat magic dia cabut lari and curi duit kite.tiba tiba rinni datang kejar laki tu sampai dpt....sampai kat laki tu rinni gi tumbuk laki tu...pastu mak laki tu nampak yg rinni tumbuk tu...mak cik tu tanya la si rinni nape tumbuk budak ni..pastu rinni jawab la yang budak laki ni curi duit farah.pastu mak cik tu marah anak dia and suro anak dia minta maaf kat kite.pastu laki tu pun minta maaf kat kite and dia pulangkan 50sen kite.itu la rinni jadi hero kite dari kecik sampai besar.


tahun 2010 bulan December,saya dapat malang.kawanbaik saya Rinni itu sudah putus sbgai kawanbaik dan perangainya sudah berubah dan tak baik macam dulu lagi.saya rindu perangai baik dia dulu daripada perangai dia sekarang.sejak saya pisah kawan ngan dia dulu .saya menangis-menangis 1 mlm itu.dan saya x sangka dan merasa sedih sedikit kerana sampai hati dia kata saya Gila,Bodo,xde otak,terencat akal kepada saya iaitu kepada kawanBaik dia sendiri sejak dari sekolah rendah Darjah 1! hingga ke Form 3 bayangkan!!

saya dah minta maaf.......tetapi......dia senyap x balas msg.........
saya xtahu dia badmood time itu...........dia maki-maki saya...........
adakah ini kawanbaik saya sebenar........????

tahun 2011 saya sudah form 4,saya ingatkan saya tiada kawan dan akan rehat seorangan diri.Tiba-tiba saya dapat kawan yang seiras dengan saya walaupun berlainan bangsa dan agama.kawan rapat saya sekrang ialah seorang cina seorang Iban dan seorang pula india.saya berasa sungguh seronok ada kawan sudi kawan dengan saya sebagai kawan yang rapat!
Alhamdulillah.....rupanyaaa kawan saya pisah dulu...inii adalah ujian dari Tuhan sayaaa.....

If my Ex Bestfriend terjumpa Blog ini.....saya nak beritahu minta maaf apa yang terjadi dulu.hati saya akan ikut hati awak kalau awak maaf saya maaf kalau awak xmaafkan saya xmaafkan...kalau awak haramkan belanja makan semua itu saya pon haramkan yg saya belanja awk dulu kalau awak halal kan saya pon halal kan semua itu saya akan ikut hati awak.....dan rinni aku takkan kacau hidup kau lagi......x berdendam langsung..aku bukan nak bajet baik ke poyo baik alim ke apa.....tapi aku jujur ..Goodbye My W friend....Tsuji and Kago ai...W DES!!!


1 comments:

Qseki said...

Friend Not Firever

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More