Thursday, October 7, 2010

Jales dengan kakak kandung ku aciiiiiiiiiiik


grrrrr arrrrrrrrrrrrrrrrrr..............................jalesnye akuuuuuuuuuuuuuu huuuuuuuuuuuuuu~~~~~ waaaaaaaaaaaaaa untungnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dia dapat laptop daripada BF dia dapat hadiah daripada kwn dia.........hadiah semua canggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih..............OMGGGG aq rasa rendah diri jeeee x tau lah kawan aq ni suka kawan ngan aq ke x?ishhhhhhhhhhhhh lagipun xde aku wat salah ngan diaorg.........DAMNIIIIIIIIIT i really lonely lonely lonely mcm hell...................grrrrr what ever lah.......aku bersabar jelaaaaaaaaaa UWAAAAAAAAAAAAA T___T Crying everyday...........Manalah tahu aq dapat kawan lagi elok mungkin ini ujian allah ke manalah tahu T___T.Aku nak pindah sekolah Lah camni Form 4 nantii.............klau lah dapat.........ermmm kakak aq mmg ler dia tu dah kerja kwn2 dia smua dah kerja mmg patut dpt hadiah best2 ...aq masih budak sekolah soo Bersabar..............perghh bahasa aku typed ni mcm mengkutuk...OMG sorry lerr bahasa aku cam kutuk lagipun aq terikut bahasa kawan nih T.T......but anyway walaupun mcm mana pun acik dapat apa & mcm mana perangai....i still love her because she is my sister....my best sister.....sanggup korbankan diri semata mata nak jaga aq , buat kan aq air MILK~!! pakaikan baju ,mandikan aku, bawak aku jalan2 dukung aq dan tolong ibu aq nak jaga aq....dialah seorang kakak kandung yang bertangungjawap jaga adik kandungnyaaaa.......

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More