Thursday, October 21, 2010

tentang kawan sahabatku

hmm aku akan pindah sekolah tidak lama lagi .kemudian,kawanbaik yg rapat dari sekolah rendah sudah tidak rapat dengan saya dan tidak peduli dengan saya.sampai hati dia.dia sudah jadi seorang mementingkan diri iaitu"Selfish".sampai hati dia,tetapi tak pe aku tidak kisah sebab saya penah baca buku majalah iaitu tentang kawan.ia tulis kawan tidak akan kekal selama-lamanya dan jangan risau kita ada banyak masa depan lagi manalah tahu suatu hari nanti kamu akan dapat kawan sejati anda insyallah.T__T oh well aku redha apa jadi kawan aku tuh lantak lah dia x suka aku ke benci ke dah ada kawan lagi bagus ke.malangnya aku belum dapat lagi kawan sejati aku.tetapi di sekolah aku ada seorang kawan yang baik iaitu yang bernama N , H , dan L.H dan L akan pindah sekolah tidak lama lagi.dan si N aku tidak tahu.mereka baik sangat dengan aku dan seorang penyabar.Hmmm tetapi masa sekarang saya masih sekolah dan saya mesti tumpukan pada pelajaran daripada kawan.bukan saya tidak peduli kepada kawan.saya sayang kawan saya semua tuh.tetapi matapelajaran itu adalah wajib untuk kita daripada kawan untuk masa depan menjadi lebih cerah. terima kasih kerana baca luahkan perasaan saya ini assalamualaikum dan selamat sejahtera saya ucapkan. :-)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More