Thursday, November 4, 2010

kenangan semasa zaman aku Ramai peminat



pada zaman sekolah rendah yang lepas,aku ada banyak peminat.lelaki banyak minat aq dan tergila-gila kan aku tetapi sebaik zaman sekolah rendah kalau zaman sekolah menengah lelaki bahaya sebab ada macam-macam kes.aku ingin menceritakan tentang silam aku iaitu mengenai video ini,ketika saya berumur 11 tahun,Abang saya menunjuk sebuah video seorang penyanyi perempuan bernama Kago Ai dan Tsuji Nozomi.mereka penyanyi berkumpulan yang bernama W(double-you).semasa saya menonton video ini.saya tertarik dengan kehebatan artis ini dan kecantikan wajahnya.suara juga cukup merdu selain itu,semasa menonton video ini saya terikut-ikut aksi-aksinya video termasuklah cara pergerakkan.biasalah kanak-kanak rebina kan senang terikut perangai orang besar.semasa saya di sekolah rendah dahulu.Ibu saya suka mengikat rambut toncang 2 macam dalam video ini.Cikgu-cikgu,kawan-kawan,kakak-kakak dan abang-abang ramai puji aku sehingga aku biasa kene puji.ramai orang minat aku sehingga budak darjah 6 pun.ketika itu aq kurang suka kawan dengan lelaki sebab mereka suka kacau saya sehingga buat saya menangis.tiba-tiba saya mendapat idea untuk membalas dendam terhadap lelaki yang suka kacau saya.idea-idea saya itu ialah saya mendapat tahu bahawa lelaki itu suka pada saya dan cara-cara saya saya akan menjadi seperti Boss saya menyuruh lelaki tolong saya macam macam sebab saya tahu dia suka saya dan dia rela apa pertolongan saya minta semua buat.WOW selapas itu saya bahagikan lelaki jadi bodyguard saya bahagikan lelaki jadi pertolongan saya bahagaikan lelaki untuk jadi lawan-lawan musuh.WOW This is soo the best did it ever!.Saya sekolah rendah jahat sikit hehehe...bila saya menjadi pelajar di sekolah menengah saya berubah perangai nak buat kehidupan yang baru.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More