Monday, February 28, 2011

Jatuh Hati Dia Punya Lukisan

Waaaaaaaaaaaaaa saya sangat tertarik dengan lukisan bodoh-bodoh ini tetapi nampak kelihatan menarik sekali!!


alligator

Cantikkan????? ini nama dia lukisan abstrak....waaaaa saya betul-betul minat lukisan ni dan teringin nak belajar dengan orang yang buat lukisan niiii......!! saya tak berani nak buat blogger lukisan ni dalam bahasa enggeris nanti saya kantoi dengan mamat salleh tuu....Saya copy gambar ni orang lain punya Blog.nama Blog dia Ehehehe Ali\

tengok laaah......saya dah bagi nama blog dia waaaaaa cantik saya minat sangat lukisan diaa....hmmm teringin laaah nak buat lukisan camtuh.....oyeee nanti kalau saya dah dapat kertas lukisan saya buat ujian aritu nanti saya nak upload dalam blogs...tapi malu la nak upload...hmmm tak payah lah tengok markah....uwaaa xtau cara mewarna..tengok laaah cara dia mewarna tuu....itu untuk orang profesional pelukis jeee...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More