Saturday, February 26, 2011

Tips kuruskan badan cara menyeronokkan

Hai semua....anda mesti nak badan yang lawaaa langsing...saya tahu ada org suka excercise ada juga tidak?apa kata guna tips saya ini....saya dulu nk buang lemak bahagian Punggung dan pehe.....ramai kawan-kawan sekolah saya kata pehe besar sangat dan juga punggung T^T...

sekarang dah xde daaa....tetiba ramai orang kata badan saya ni cantik ^_- (kisah benar)
Ini tips dia....

1.Pasang lagu-lagu rancak kegemaran anda atau apa apa sahaja.
2.menari depan cermin (menari-menari main taram jelaa janji nampak menarik bagi anda)
3.pasti anda rasa macam best! rasa macam jadi artis lak tau(bgi pendapat saya je)
4.janganlah sekali buat kene lah byk2 kali Okay ^_-
5.oye anda xtau apa makanan yg tiada lemak?iaitu Yogurt....Yogurt 0% lemak ...cari lah brand sedap-sedap.Yogurt ini ada banyak brand.ada brand sedap ada EWW YUCK!x sedap.soo pandai-pandai lah anda mencari yee...Yugurt juga adalah Protein yang Lengkap soo anda jgn risau.


ini lah dia tips-tips niii (Simple) sahaja tapi beeeesttt.......



0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More