Saturday, February 26, 2011

Tips Rahsia Kecantikkan Wanita/Anak Dara (Tiada Jualan Web Ni)

Hai semua.....

Kepada kakak-kakak,mak cik mak cik,adik-adik perempuan sekalian.....
Hari ini saya akan bagi Cara-Cara Menjaga Muka Supaya Kelihatan Nampak Muda....
JENG JENG JENG!!

No1.Vitamin!!!

Anda tahu tak pasal vitamin?Vitamin ni ada banyak kebaikkan....Tapi x leh terlebih sangat nanti ada problem lak kesihatan...dan tak boleh terlampau kurang sangat nanti pon problem gak kesihatan.haaaa.....camna ni?saya pon xtau hehehehehe pandai-pandai lah jaga pemakanan anda.

Tips untuk orang tidak mampu menjaga muka ^___^

waaa ini pasti x sabar nak dengar ni apa bendaa laaa tips dia kan....?hehehehe
alaaaa takkan la xtau kot....dlm TV ada bgitau dlm suratkhabar ada majalah dan Cikgu pon ada bgitau gak heheheeeeee...Mesti laaah BYk makan Buah-buahan dan sayur-sayuran kaaaan???

haaa.....kalau x mampu beli buah-buahan.....apa kata beli Air minuman buah-buahan yg ada kat kedai runcit tuuh.....beli air Oren keee Mangga keee anggur keee janji buah kan?beli air dlm kotak pon xpe xyah susah-susah nak beli Botol2 tuuh...hehe kalau nak beli pon xpee...terpulang....saya bukan halang pon...nanti kesian laak penyiaga dgn pereka botol air tuu..wat penat2 jeee....minta maaf yee (T_T)
kalau nak sayur makan jelaa...sayur pon bagus.....

Tips menghilangkan jerawat
*minum lah air buah mangga - keistimewaan buah mangga ni boleh membersihkan darah dlm badan kita dan juga boleh membuat melambatkan muka cepat
tua.kalau budak masih sekolah tu.sabar-sabar jelaa sbb anda
punya hormon ni masih kuat.kalau rasa rendah dirikan jangan lak .hati kene kuat dan semangat.anggapkan diri anda tu cantik.
percayakan diri dan muka anda mesti cantik.kalau anda percaya
diri anda buruk nanti muka anda pun buruk betul2 soo pandai-
pandai la...

Tips muka kelihatan
muda sentiasa - Minum lah air Buah yang ada kandungan Vitamin C seperti oren
,mangga dan lain-lain janji ada vitamin C.


Tips mata kelihatan cantik -Air Anggur!! sbb air anggur ni ada kandungan Vitamin E hehehe
oye makan buah anggur pon takpe....



Oyeee.....Paling Specialkan kalau nak cantik sgt pon........iaitu...Sembahyang(untuk orang islam)
Sembahyang ni boleh buat kita Berseri-seri tau......ambil Wuduk pon.....tetapiiii ikut kajian mata saya sendiri......kalau orang yg dah sembahyang ambik wuduk dah memang nampak seri tetapi kalau dah sentuh orang bukan muhrim secara sengaja...makin lama makin hilang keserian itu.Betul.........saya nmpk mata saya sendiri...

Perbezaan seri-keserian selepas sembahyang dan Perasaan...

hmmm Perbezaan seri-keserian nii....kalau melalui selepas sembayang...seri keserian ni dpt lama tauuu...kalau melalui perasaan tanpa sembahyang dapat sekejab jee....kalau perasaan kite gembira mmg lah seri kan?tetapi kalau tetiba perasaan sedih atau tak gembira terus x seri dah....kalau selepas sembahyang lak...sedih ke gembira ke seri jeee..


hehe ini jela saya tahu tips kecantikkan....tapi ada byk lagi cara-cara dia.....ini saya punya cara tips....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More