Sunday, March 6, 2011

Keputusan ujian 1 amat menyedihkan betul lah!

AAAAAAAAAARGGGGGGGGGG bencinyeeeeeeeee...aku dah study pon gagal gak eishhhh.........math Lulus tapii ERT dengan perdangangan GAGAL!!!.....tak de lah gagal sampai 0% puun adoiiiiii.....aku baca sebenarnya tapi tu laaah...soalan tu buat kite confuse.....padahal dlm kepala ingt....bgi soalan Objektif perghh Confuse T___T .........sengaja je bgi jawapan confuse2......nak penumbuk api gak kertas tuuh...eishhh......aku dah laah target perdangangan lulus....eeeishhh ada adaaaa jeeee dapat gagal...adoiiiii...xpe ujian 1 niiii nanti ujian 2 aku buat sungguh sampai dapat migrain teruk masuk Hospital!!!!haha xde lah camtuh.ada kawan aku tuh perempuan nama dia A.itu laaah....dia tak beli pun buku latihan kat kedai buku mana2 ....main baca buku nota dengan buku teks jee....tapi semua lulus...Eishh..aku ni beli buku latihan...buat latihan sampai habis.....xpe xpeee..aku tahu apa kesilapan akuuu....TEHEEEEEEEEE.....Hey sesiapa baca benda alah niiih....sebelum pandang rendah orang lain...Cerminkan Diri Dulu lah!!! (dalam keadaan stress)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More