Sunday, July 17, 2011

Bidang Artis Penyanyi Blogku Comment




hi semua aku buat blog pasal tajuk atas nii.....aku tahu aku bukan lah Artis...Artis kat sekolah je kot HAHAH xde laah....Popular pon sekejab jee,,,hmmmm ini aku fikir-fikirkan pasal artis melayu....hmm kalau kite sebut perkataan melayu mesti terasa hati kaan...iyelaa bangsa sendiri pon mahu kutuk hahaha sape suruh...aku pun orang melayu jugak hehhe....macam ini ceritanyee....(cer citer Cer citer) orang nak citer lah Ni! Aku dook terfikir-fikir pasal artis melayu nii..kesian laaak ann....apa sebab aku letak gambar J-POp dan k-pop di atas?mereka ini boleh popular mececah sampai luar negara....K-pop pon dan tergila-gila remaja sekarang kat malaysia ini...bila aku fikir-fikirkan...mereka ni memang laa senang popular..menari freeStyle apa pon boleh pakai free apa sahaja boleh..kite ini sebagai orang melayu kena sopan-sopan kan?kalau orang melayu pakai meniru Feshen luar negara kene kutuk sama malaysia kang...iyelaa takkan xfaham2 kot da negara malaysia itu banyak orang islam nak buat camne bukan mereka kampung..dah agama islam fikir-fikirkan laah..aku bukan nak kutuk aku nak kesian orang melayu punya artis nii....macam kalau nak menari sopan kalau nak berfesyen pon kene sopan....macam susah naak popular hingga ke luar negara..kalau buat gaya sexy cam orang bukan islam kangg kene kutuk bangsa sendiri lak kkan hmmm....nak wat camne..saye pon kesian jee Blurr da ni...xtao da ......

tengok lah gambar di atas ini..menarik jee....iyelaa takkan tak faham luar negara ini kan banyak orang bukan islam mesti laah suka sexy hot ...kene nampak Pehee and bahuu....baru lah tarik perhatian peminat lelaki diluar negara bukan islam.....Eh! Eh! aku bukan nak menyuruh pakai sexy...aku nak citer citer jee....(Cer CIter Cer Citer) Da habis Laah!

THE END

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More